- Novinky
   - E-Mail
   - Prezentace
 
 - Chat

   - Fórum

  
- Recenze
   - Rasy
   - Zbraně
   - Věci
   - Síla
   - NPC Charaktery
   - Multiplayer

   - Cheaty
- Návod

   - Screenshoty
   - Obal
   - Anim. ikonky

   - Trailery
   - Wallpapery
   - Demoverze

   - Screen Savery
   - Postavy do MP
   - Mapy - MP,SP

   - Savey
   - Patche

   - Čeština
   - Modifikace


 


Už tady bylo



lidí





 

 

 

Návod

Začátek hry a trénink

 1. A Rough Landing
Transportní loď se studenty provedla nouzové přistání a vy s Roshem musíte projít džunglí až do chrámu. Na začátku stačí mečem několikrát přeseknout kmen stromu (až na něj namíříte kurzor, zčervená). Strom spadne a vy anebo Rosh přes něj přejdete na druhou stranu řeky. Vašimi nepřáteli budou jen podivní ještěři, kteří křičí přes celý prales. Jestliže k nim přijdete příliš blízko, nebudete se chvíli kvůli bolesti v uších moct hýbat a ubude vám zdraví. Cesta povede stále rovně, před koncem úrovně ještě budete muset zabít dva vojáky a jednoho temného Jediho. Ten je ale naštěstí na úrovni začátečníka, takže v praxi bude stačit párkrát seknout mečem a nepanikařit. Protivníci na jeho zkušenostní úrovni totiž většinou nevykryjí naprosto základní údery.

 2. Training Grounds
Ideální mise pro hráče neznalé předchozímu dílu hry (tzn. Jedi Knightovi II). Budete postupovat samostatně, zatímco Kyle s Roshem půjdou jinou cestou. Jako první překážka na vás čekají 'remote detonatory' - mále a kulaté testovací koule, které kolem vás budou ve vzduchu kroužit a občas vypálí jemný laserový náboj. V dalších fázích tréninku se setkáte s praktickým použitím Force Speed, Jump, Push, Pull, Speed a Sense. Na vašich cestách galaxií budete nejvíce užívat právě Force Sense. Po jeho zapnutí totiž uvidíte svoje protivníky (a to i skrz zdi a překážky) a mnohdy odhalíte jindy zraku skrytá tlačítka anebo můstky, bez nichž nevede cesta dál.

Až projdete celým komplexem, dostanete se do prvního volitelného menu. Nyní máte na výběr z pěti misí na sobě lineárně nezávislých. Pro další postup v ději celé hry musíte splnit nejméně čtyři, ovšem vzhledem k pestrému výběru a náplni vám rozhodně doporučuji vyzkoušet všechny. V našem návodu je můžeme brát třeba zeshora dolů.
 

Po tréninku tvrdá realita

 3. Mercenary Activity (Tatooine)
A hned na začátek něco těžkého. Zatímco Kyle uteče do baru vyzvídat, Jaden a příchozí Chewbacca se musí postarat o všechny žoldáky a pašeráky, kteří se je pokusí zabít. Poté, co proběhnete všemi třemi doky, jsou vaše loď a Millenium Falcon uvězněny v tažném paprsku. Vydejte se proto do řídící věže (dveře už se před vámi budou víceméně samy otevírat) a dávejte si pozor na rohy a koutky místností, do kterých nevidíte - bývají tam schovaní nepřátelé. Využívejte všudypřítomných beden a podobného harampádí jako úkrytu a snažte se co nejméně vystavovat otevřené palbě, protože ještě nejste natolik vycvičeni, abyste ji odrazili.

Po chvíli se od Chewieho chtě nechtě odloučíte a do věže budete postupovat sami. V ní na vás kromě několika odstřelovačů bude čekat také jeden temný Jedi se světelným mečem, ale stejně jako na začátku hry půjde jen o neškodného učedníka. Pro úspěšné završení úrovně pak zbývá už jen pobít všechny nepřátele, kteří hlídají Falcona.

 4. Droid Recovery (Tatooine)
Úplná hračka - v této misi na písečném Tatooinu vám totiž budou čelit víceméně téměř bezbranní Tuskenové. Hned na začátku ale jeden s puškou okupuje skalnatý můstek nad vámi - naštěstí se zbraní neumí moc zacházet. Běžte pořád za nosem, projdete pouštěmi, několika obydlími a jeskyněmi. Tuskeny si nesmíte nechat přiblížit k tělu, aby vás nemohli začít mlátit a ochromovat svými holemi. I jejich pušky umí ubrat docela dost zdraví, když se s nimi trefí - a k tomu dochází v případě, že od nich nejste moc daleko. Nevyplatí se proto dělat hlouposti a každého sesekávat se světelným mečem.

Na konci úrovně musíte vlézt do pojízdného Sandcrawleru. Na jeho palubu se dostanete přitáhnutím (Pull) jezdící plošiny k sobě a pak výskokem na ni. Váš droid se nachází ve skladišti, do kterého se dojede výtahem, odstrkáním beden a vyčištěním Tuskenů kolem. Tedy žádné větší problémy.

 5. Emergency Assistance (Bakura)
Zdlouhavé a hloupé běhání rozlehlými interiéry stanice kdesi v horách. Imperiální zde postříleli nevinné techniky a do stanice nasadili pět bomb, které musíte deaktivovat. Budete opět sami, Kyle tentokrát vůbec nedorazí na místo určení. Popisovat pozici každé bomby je bohužel nemožné, takže jen několik užitečných tipů. Vaše schopnost ovládat světelný meč ještě není vycvičená, takže se hodí šáhnout po nějaké rozumné zbrani. Pokud nebudete odbíhat od cesty, neměli byste mít s hledáním bomb problémy.

Používejte Force Sense, obzvláště v této úrovni se hodí (na zjištění pozice právě explozí anebo nepřátel). Několikrát budete muset projít chodbou, ve které žhne oheň hned z několika trubek. Zde se vyplatí použít Force Speed, abyste zrychlili pravděpodobnost vašeho průskoku ve slepém intervalu chrlení.

 6. Merchant Rescue (Bleenjeel)
Na písečném Bleenjeelu ztroskotala loď poté, co ji imperiální interdiktor překřížil cestu a vytáhl z hyperprostoru. Jenže při příletu na planetu je vaše vlastní plavidlo poškozeno při bouři a místo zachraňovaní ostatních se musíte starat o vlastní krk. Naštěstí ztroskotáte hned na vrakovišti, kde lze najít všechny čtyři rozbité díly, bez kterých neodletíte. Stačí chytře využívat Force Sense, který vám ony kýžené předměty najde.

Jediným problémem je písečný červ, který má hlad a nekompromisně jde po všem, co se pohybuje na písku. Proto si musíte dávat pozor a nechodit po písku, nýbrž přeskakovat po překážkách a předmětech jako jsou bedny, úlomky a jiné nastrčené předměty. Pokud to jinak nejde, používejte Force Speed, hodně rychle kličkuje a skákejte. A pozor na nebezpečné malé balvánky (mají trochu rudější barvu než ostatní), které se propadnou do písku, když na ně stoupnete.

 7. Cult Investigation (Corellia)
Jedna z mých oblíbených misí ve hře. Při cestě na povrch planety jste zachytili nouzové volání o pomoc z jedoucí tramvaje, kde vás také Kyle vysadí z lodi. Běžte pořád dopředu, celý vlak má osm vagónů. Hned v tom prvním musíte přeskákat přes střechu na jeho konec, pak vlézt dovnitř a vypnout elektrické náboje proudící ve spojkách mezi jednotlivými částmi vozidla. Až tak učiníte, po oněch spojkách můžete přeskákat dále. V posledních vagónech musíte ještě deaktivovat bombu a utkat se s několika slabšími temnými Jedii.

Nyní máte za sebou první část hry. Z neschopného nováčka se pomalu stává silný Jedi, ale ještě zdaleka nemůže dělat spoustu věcí. Vyberte si proto zbraně a vzhůru na Hoth!

 8. Hoth Plains
První věc, kterou musíte udělat ke zdárnému dokončení mise, je popadnutí nejbližšího tantauna a nasednutí na něj (pokud byste měli problémi s identifikací, je to velké chlupaté zvíře). Nyní máte rychlý dopravní prostředek a zároveň také živý štít, který vás ochrání od několik zásahů. Utíkejte po ledových pláních (můžete se řídit všudypřítomnými svítícími navigačními signály Impéria).

Zanedlouho budete muset ze zvířete sesednout a prosmýknout se skalní průrvou, za kterou čeká rozzuřená wampa. Jestliže si dáte pozor a budete ji střílet do hlavy (bohatě na to postačí E-11), nemusí vás ani zranit. Nejnebezpečnější jsou její náhlé skoky a výpady - pozor, když se ta potvora trefí, ubere docela dost velký kus zdraví. Až sněžný démon padne, najděte dalšího tantauna a za jeho pomoci dojeďte až na základnu. Tu kromě imperiálních vojáků hlídá také velké AT-ST, proti kterému se nejlépe osvědčí opodál chytře postavený kulomet. Do tvrze můžete vlézt pouze dlouhým skokem přes střechu. Zbytek úrovně už jistě projdete bez problémů.

 9. Under the Hoth Surface
Ne zrovna těžká mise, spíš časově náročná a nezábavná. Běhání v úzkých chodbách a střílení se s imperiálními stormtroopery mě totiž dvakrát nechytlo. Dávejte si pozor, kudy běháte, abyste se tu neztratili. Přibližně v půlce potkáte jednoho temného Jedie, který právě dokončil krátký rozhovor s Alorou. Až ho vyřídíte, připravte se na dvě další vyvrcholení hry. Prvním bude opakovaný souboj s wampou (které se ovšem tentokrát můžete chytře schovat do nízkého tunelu a odpálit ji odtamtud).

Na závěr ovšem musíte čelit samotné Aloře - tedy vašemu druhému úhlavnímu nepříteli v celé hře. Bude to mečový souboj jednoho proti jednomu. Ze začátku vás bude sice nutit ustupovat, ale to rozhodně nedělejte. Stačí párkrát šikovně švihnout (viz rady na začátku článku) a hned se stáhne. Až bude mít na mále, zbaběle vám uteče.
 

 10. Rescue Mission (Nar Kreeta)
V Jabbově paláci je uvězněno šestnáct zajatců, které musíte vysvobodit. Kyle vás nevyhodil u hlavního vstupu, ale do komplexu se dostanete větrací šachtou. Vlezte do malého tunelu po vaší levici a podsekněte pod sebou mřížku, kterou vpadnete přímo do jedné z hlavních chodeb. Stráže jsou ozbrojené kušemi a Heavy Repeatery, ale obojí už nyní dokážete s vaším světelným mečem odrážet. Na konci dlouhé chodby je řídící místnost, ze které se odemyká první cela. Až tak učiníte (stačí stisknout tlačítko na panelu), vyběhnou první čtyři zajatci. Rychle vskočte nově otevřeným okýnkem, protože jim v patách bude Rancor. Zabít ho trvá hezkou chvilku a považuji to za ztrátu času, protože za několik vteřin se znovu narodí jiný.

Každopádně to zvíře budete muset na chvíli zabavit, než se vězni přemístí do bezpečného úkrytu v nízké chodbě (do které se mohutné zvíře nevejde). Nejúčinnější je kolem Rancora běhat a poskakovat - pozor na jeho rány, pořádně se rozmachuje, takže naštěstí máte čas uskočit. Kdyby vás náhodou chytil do dlaně a chtěl sežrat, zkuste použít "rychlou osekávačku" (podle základního nastavení MOUSE1+MOUSE2) a vyskočit.

Dalším krokem je vyčištění nízké chodby zpět k místu, kde mise začínala. Až se vám to povede a první čtvrtina zajatců bude zachráněna, obdržíte další klíč. S ním se dostanete o patro níž, kde zbývá pobít pár hlídek a následně osvobodit další vězně. Za rohem je schovaný další Rancor - opět bude otázka jen několika vteřin, než další osvobozenci vběhnou do chodby. Pokud máte neodolatelnou chuť velké zvíře mezitím setnout, doporučuji Saber Throw - je velice účinný. Celou tuhle osvobozovací proceduru musíte udělat ještě dvakrát, abyste zachránili všech šestnáct zajatců a úspěšně tak dokončili úroveň.

 11. Meet Contact (Zonju V)
Motorky! Jinak se snad mise na Zonju V charakterizovat nedá. Prvním úkolem je dojet na místo srazu. Motorka se ovládá myší, pro dočasné zrychlení (ale zároveň odpálení jedné z trysek) můžete použít MOUSE2 (pravé tlačítko). Nedělejte to ale příliš často, protože tím vašemu stroji přibývá poškození. Až dojedete ke zdi na konci, vyskočte z motorky a zříceninu přeskákejte. Po neúspěšné schůzce se z opuštěného sídla musíte probojovat ven, což nebude snadné. Na druhé straně vás totiž čeká vřelé uvítání od přívrženců Ragnose. Nenasedejte hned na nejbližší motorku, spíš nenápadně odpalte (třeba Thermal Detonatorem) pod výklenkem lelkující hlídky, než si vás všimnou a zapnou své stroje. Z dálky budou přijíždět stále noví pronásledovatelé na motorkách, takže je možná lepší si vzít vlastní a vyrazit jim vstříc.

Za jízdy můžete máchat mečem na obě strany. Pokud se vám nedaří někoho setřást jízdou a kličkováním, rychle se otočte a zkuste mu nastavit váš světelný meč a vyhodit ho ze sedla, jako kdybyste měli kopí. Kdyby vám motorka nedej bože začala hořet, seskočte a zkuste si opatřit novou. Počkejte, až se na vás bude řítit nepřítel a v poslední chvíli zmáčkněte Force PUSH a uskočte. Pokud se to povede, nepřátelský strojpřijde o svého řidiče. Ten se k němu ale po dopadu na zem rychle rozběhne, takže řidiče nezapomeňte včas zabít.

Cesta zpět do vesmírného přístavu je dlouhá, pokud budete mít problémy setřást protivníky, použijte turbo a odleťte pryč. Dostane se vám také dvou příležitostí z motorky sesednout a vzít si novou (přibližně v polovině cesty). A pro jistotu si nechávejte nějaké poškození vždy v záloze - v jedné části totiž turbo dokonce použít musíte, abyste přeskočili utržený most.

 12. Covert Operations (Kril’dor)
Ve vzduchu kolem plošiny sice poletuje Wedge ve své stíhačce, ale misi budete plnit opět sami. Úkolem je postupně vyřadit z provozu několik částí komplexu. Jako první je to štít chránící celou plošinu. Vyjeďte výtahem v hangáru do nejvyššího patra a přeběhněte na druhou střechu, kde je červeně vyznačené místo na položení majáčku. Dávejte si pozor na létající hlídku s jetpackem, umí být velice dotěrná. Pokud s ní chcete bojovat se světelným mečem, doporučuji používat Pull, kterým si ji přitáhnete blíže a můžete ji pak seknout bez nutnosti házet meč a tím pádem se tak vystavovat nebezpečí zasažení.

Problémy nastanou až ve chvíli, kdy máte položit majáček na Command Center. Vlezte do mohutné budovy uprostřed plošiny a výtahy vyjeďte až na vrchol, kde musíte otevřít tlustý blok kryjící okno a mečem rozbít sklo. Vylezte na římsu a opatrně se spusťte na můstek pod vámi, kam položíte navigační signál pro Wedge. A konečně poslední maják přijde na střechu budovy se satelitním talířem. Jenže mezitím imperiálním dorazí posila a tak ještě musíte pobít kolem pobíhající vojáky a zneškodnit položené bomby. Použijte Force Sense, abyste zjistili, kde jsou nálože umístěné. Na závěr zbývá proběhnout mapu zpátky k vaší lodi.

 13. Capture Crime Lord (Coruscant)
Za vaší lodí je římsa, na kterou doskočíte. Bežte stále rovně, po cestě se setkáte s nejrůznějšími druhy žoldáků. Problémem může být snad jedině ostřelující Rodian na člunu zaparkovaném mezi dvěma lávkami. Zabijte ho a přes onen člun přeskočte na druhou stranu. Schovaného za bednou najdete prvního z robotů, kvůli kterým jste se na Coruscant vypravili. Nepřibližujte se k němu, dokud kolem něj svítí modrý štít - zabije vás pouhým dotekem. Až po vás začne střílet, štít zmizí a vy můžete robota odpálit třeba Thermal Detonatorem.

Seskočte na plošinku s lodí pod vámi a utíkejte dál. Až vyjedete výtahem do Ractova komplexu, musíte přeběhnout přes dlouhý most. Pozor na těžce ozbrojené protivníky, kteří jsou schovaní za bednami uprostřed. Po propracování se k bráně do Ractova paláce se připravte na souboj s dvěma temnými Jedii. Jeden z nich je ozbrojen pouze mečem, ale jeho kolega na vás bude zkoušet nejrůznější vymoženosti jako třeba Grip (tedy jinými slovy vás začne škrtit - jako protiobranu použijte Push). Dohromady jsou pěkně efektní dvojice, doporučuji nejdřív zabít toho bez meče. Nadělá určitě víc problémů.

Vyjeďte výtahem, nyní se musíte utkat se čtyřmi vražednými droidy. Dokud jsou schovaní za štítem, nemůžete se jich dotknout, ale každý z nich v pravidelných intervalech štít vypíná. A moc po té místnosti neběhejte a buďte rádi, jestli stojí na místě - dokáží pořádně vyšachovat.

 14. Cult Investigation (Dosuun)
Vyskočte z cely a v budce seberte nabitou E-11 Rifle. Sestřelte venku hlídající vojáky Impéria. Nemáte světelný meč, takže musíte hodně úkrokovat a skákat, aby se do vás dalo hůře trefovat. Váš věznitel po vás začne střílet z Concussion Rifle z nedaleké plošiny, ale stačí se k němu přiblížit a už se raději klidí. Vlezte do velké budovy po vaší pravici a odpravte všechny vojáky vevnitř. Nadřízenému důstojníkovi seberte bezpečnostní kartu a s ní vnikněte do další části skladu. Nefunkční výtah zapnete páčkou na druhé straně obdélníkové místnosti se schody. Plošinka vás vyveze do Commander's Office, kde vypnete alarm a bezpečnostní omezení a můžete tím pádem pokračovat v cestě.

Nyní už zase fungují výtahy, takže jedním ze dvou hlavních sjeďte dolů a vejďete do střelnice. Zde vypněte ochrannou zeď za cvičnými síly a kulometem si prostřílejte cestu ven. Venku na vás čeká chodící AT-ST. Schovávejte se za sloupy a střílejte po něm koule z Fletchette, popřípadě mu vracejte rakety, které pošle on na vás (pomocí Force Push změníte jejich směr). Proklouzněte do nově otevřené budovy, nasedněte v ní do jednoho z chodících strojů a vystřílejte vojáky venku.

Zpět v místě, kde jste vzali AT-ST, vlezte oknem do řídícího centra a otevřete si dveře vedoucí na střechu místa, kde se bude vzápětí odehrávat finále celého levelu. Rax se nachází na nejvyšší plošině v celé úrovni a abyste ho zastřelili, budete muset potřebovat spoustu štěstí. Schovávejte se za schody, sloupy a jiné objekty, které se svojí zbraní nemůže zničit. Postupujte po schodech opatrně nahoru - po cestě najdete lékárničky.

 15. Outside The Castle (Vjun)
Tentokrát máte po boku výjimečně Kyla. Na Vjunu z oblohy padá kyselý déšť, který vám bude nepatrně ubírat zdraví, dokud nebudete pod střechou anebo nezapnete Force Protect. Vyběhněte po lávce nahoru do budovy, kde dojde ke konfrontaci s obrněnými roboty, kteří mají Concussion Rifle. Zkuste k nim rychle přiběhnout a vytaste na ně nějaký smrtící chvat - třeba (MOUSE1+MOUSE2). Kdybyste si nevěděli rady, vždycky můžete nechat Kyla, aby se o protivníka postaral sám.

Vchod do hradu hlídají dvě stíhačky, které musíte sestřelit turbolasery z vyvýšené plošiny. Kvůli tomu ale musíte odběhnout z cesty a zahnout do menšího komplexu po vaší pravé ruce. Po cestě se střetnete se dvěma temnými Jedii najednou. Opatrně šermujte a používejte speciálních triků, aby vám nezpůsobili žádnou újmu. Až doběhnete k turbolaserům, sestřelte dvě stíhačky a seběhněte zase dolů.

 16. Castle Underworks (Vjun)
Druhá mise na Vjunu začíná vstupem do hradu. Vlezte za Kylem do odpadní šachty a nezapomeňte z ní rychle vyskočit, než vás přístroj rozdrtí (musíte vyskočit ze stejného místa jako Kyle). Následně se rozdělíte a každý postupuje jednou šachtou - ta vaše je samozřejmě plná imperiálních vojáků. Za chvíli najdete Kyla v souboji se třemi Jedii. Vezměte ho s sebou a projděte vaši cestu zpátky, až narazíte na zavřené dveře, které vám Kyle odemkne. V nich musíte odčerpat vodu, abyste zabránili katastrofě v podobě elektrického napětí. Použijte Force Push na tři odčerpávače vody na stěně.

Vylezte po nově vzniklém můstku nahoru k ohromné konstrukci se zeleným paprskem uprostřed. Zde doporučuji hru uložit. Vyskočte na jednu z jejích čtyř dokola rotujících podpěr a až se dostanete k místu, kde se podpěrou prohání paprsek, vyskočte a zachyťte se na patru nad vámi. Do dalších dvou se dostanete skákáním přes bedny a jízdou výtahem. V posledním zbývá udělat Pull na všechny čtyři držáky, tím se stroj přehřeje a výbuchem vám otevře cestu do závěrečného levelu.

 17. Castle (Vjun)
Tato část výpravy na Vaderův hrad končí v trůním sále. Kdybyste se nemohli dostat do hangáru, zničte nálož ležící u prasklého okna. Nefunkční výtah obejděte vyskákáním přes bedny opřené o druhou část stavebního materiálu na nové stíhačky. Poprvé se také setkáte s temným Jedi se dvěma meči. Neplatí na něj žádná speciální taktika, akorát je mnohem nebezpečnější a dokáže lépe vykrývat vaše údery. Pořádně se připravte na závěrečný souboj. V něm musíte čelit Roshovi, který vaší smrtí dokončí svůj přestup k Temné straně.

Pokud povedete souboj dobře a zraníte Roshe natolik, že se bude muset nechat uzdravovat, využijte této příležitosti a v několika vteřinách zabijte jeho dva poskoky. Ti jsou mimo moment, kdy Roshe uzdravují, téměř nedotknutelní, a budou mrskat blesky, škrtit a dělat vám jiné podobně nepříjemné věci. Nezkoušejte Grip anebo podobné vylomeniny - proti tomu jsou Temní Jediové vysoké úrovně bohužel odolní. Nejlépe se mi osvědčilo používat probodnutí protivníka z kotoulu a speciální MOUSE1+MOUSE2 kombo ve chvíli, kdy Rosh zapne Force Rage (při níž je sice rychlejší, ale zároveň zranitelnější).

Po hektické výpravě na Vjun následuje návrat do Akademie a tvorba nového světelného meče. Tentokrát si už můžete vybrat oboustranný anebo meče dva - tedy hlavní nové vlastnosti Jedi Academy. Doporučuji zůstat u jednoduchého meče anebo maximálně oboustranné tyče. Dva meče totiž hru podle mě kazí a vyhrávat s nimi souboje je hrozně lehké, chaotické a otravné. Ve výběru vám může také pomoci průvodce na začátku tohoto dílu návodu.

 18. Cult Sighting (Chandrila)
Odvalte balvan (Push) a seskočte o patro níž, kde čekají první temní Jediové. Zkuste je shodit přes okraj pomocí Push/Pull. Skákejte po římse stále níž - další patro se pod vámi bude propadat, takže musíte použít Speed anebo pokračovat v seskocích hned po dopadu. Seběhněte šachtou dolů a přeběhněte most, který za vámi spadne. V následující místnosti budete zápasit s rovnou třemi Jedii najednou, takže doporučuji nejvyšší opatrnost a ukládání hry.

 Až je přemůžete, zmáčkněte tlačítko pro Force Sense a na zvýrazněných dveřích proveďte Pull, čímž je otevřete. Na plošinku pod vámi raději lezte opatrně, skočí vám na záda další Jedi. Nakonec narazíte na vstup do chrámu, který hlídají další tři Jediové. Až je přemůžete, zapečeťte hrobku zatlačením dvou kamenů podél rakve a rychle utečte, než se chrám i most sesypou.

 19. Cult Investigation (Tanaab)
Přívrženci Ragnose jsou i na Tanaabu a není jich málo. Hned po vašem příletu do vesmírného doku jeden z nich vypustí rozzuřeného Rancora. Rychle před zvířetem utíkejte, může vás kdykoliv udeřit svoji mohutnou tlapou anebo otrávit jedovatým plynem. Kdyby vás nedej bože vzal do ruky a chtěl vás sežrat, začněte kolem sebe divoce sekat mečem a doufejte, že se vám podaří oprostit se a vyskočit. Všechny bedny v přístavu jsou zničitelné a Rancor si tím pádem může proklestit cestu kamkoliv. Utíkejte do protějšího rohu místnosti a ignorujte Temné Jedie, kteří se vás pokusí zastavit, protože dříve nebo později je Rancor stejně sežere.

Vstup do druhé části přístavu je zatarasen bednou, kterou musíte pomocí mini jeřábu vyzvednout nahoru. Ovládací panel k jeřábu najdete na plošině pár metrů od něho - určitě ji nepřehlédnete. Proběhněte do druhé části skladiště a nečekejte, až zvíře roztrhne ochrannou stěnu a znovu se vydá za vámi. Raději doběhněte na druhou stranu chodby ke dveřím a zatáhněte za páčku, která zpřístupní další cestu. Rancora se můžete zbavit až na konci.

Nastřádejte Sílu a dočasně odsuňte bednu, která blokuje jezdící pás (příslušné tlačítko pro to najdete na vnější stěně ovládacího centra). Vlezte na pás a nalákejte na něj Rancora - až bude na jeho konci, pomocí Force Speed a Jump rychle utečte zpět do řídícího. Tam vyběhněte za generátory důmyslně schovaným vchodem nahoru a nevšímaje si Temných Jediů uveďte pás do chodu.

 20. Dismantle Device (Yalara)
Na kdysi nevinné planetě probíhá boj mezi noghriji a imperiálními vojáky. Proč tomu tak je se nedozvíte, ale pokud chcete přežít, bohužel budete muset zabíjet příslušníky obou stran. Vyjeďte výtahem na plošinu nahoru a vlezte do budovy uprostřed menšího náměstí. Dál neprolezete, takže musíte sjet výtahem o patro níž a větrák zastavit. Prolezte nyní nehybnou vrtulí a tou za ní se nechte vynést o patro výše. Podobný případ se opakujte o pár metrů dál.

Nyní se dostáváte ke vchodu do vysoké věže. V jejím prvním patře na vás budou čekat dva Jediové. Jeden z nich ozbrojený pouze jedním mečem jistě problém nebude, ale ve dvojici s druhým - který kolem sebe mletá blesky jako čert - se stává velice nebezpečným. Doporučuji zde hru uložit. Ve druhém patře už budou připraveni dva plně vycvičení Temní Jediové s dvěma meči. Vyběhněte ven. Výtahem schovaným z druhé strany věže se dostanete až k zařízení, které musíte zničit. Pobijte kolem bojující Jedie a Noghrije a nastavte všechny čtyři bomby.

 21. Force Theft Investigation (Byss)
Cílem úrovně na imperiálním křižníku je deaktivovat tažný paprsek držící vaši loď. Cesta k němu je bezproblémová a jediný problém pro vás mohou znamenat snad jen samostříly připevněné na stropech. Nejúčinnější obranou proti nim jsou Thermal Detonátory. Nezapomeňte také prohledat každého imperiálního důstojníka, mívá s sebou bezpečnostní kartu, která otevírá jindy nepřístupné dveře. Kdybyste nějakého omylem přehlédli a nemohli dál, Force Sense vám modře ukáže jeho mrtvolu a tím pádem i místo, kam se musíte vypravit.

Cestou zpátky od ovládání tažných paprsků se ještě loď ocitne pod bombardováním, takže si budete muset prodloužit cestu o patro výš k turbolaserům. Zde stačí zasednout k prvnímu dělu a sestřelit otravné stíhačky TIE. Pak už nezbývá než se vrátit k lodi a pomoci Kylovi zdolat poslední zbytky vojáků.

 22. Weapon Destruction (Ord Mantell)
Snad moje nejoblíbenější mise z celé hry. Cílem je zničit sedm míst, na kterých Republika kdysi dávno tajně ukryla nebezpečené zbraně. Jenže to nebude jen tak, protože po nich pase také nájemný zabiják Boba Fett. Místa, na které musíte položit nálože, najdete pomocí Force Sense. Bobu nezabíjejte, protože vždy uletí dřív, než se vám to podaří. Používejte meč na odraz střel z jeho E-11. Pokud na vás vytáhne raketomet, schovávejte se a odrážejte rakety pomocí Push. A raději se k němu moc nepřibližujte. Může vždycky uletět s jetpackem a také má v záloze schovaný plamenomet.

Až položíte všech sedm náloží, vraťte se k lodi a dejte Fettovi co proto. Osvědčilo se mi třeba nechat ho vyplýtvat všechen napalm v plamenometu (tzn. přiblížit se k němu a pak rychle uskočit) a následně ho pomocí Push/Pull dostat co nejblíže k sobě a sekat do něj mečem.

 23. Taspir 4
První část zdlouhavé úrovně na Taspiru 4 spočívá v pobíhání mezi velkými věžemi, vyjíždění do dalších pater a přepínání mostů. Opravdu vás zde nemohu vodit za ručku - určitě si poradíte sami (a to i ve druhé věži, kde je most přelomený a musíte vyskočit do Command Centra větrací šachtou). Mezi soupeře se začíná počítat i skupinka vojáků poletujících kolem s jetpacky. Přitahujte si je k s obě pomocí Pull a pak do nich sečte.

Po vstupu do komplexu se na malou chvíli střetnete s Alorou. Běžte za ní směrem, kterým utekla - do cesty se vám budou samozřejmě stavit všemožní Jediové. V místnosti s pěti žhnoucími výpary lávy na vás vyběhnou dokonce tři, o patro níže zase budete bojovat ve vodě. Zde si dávejte dobrý pozor a raději meč moc neházejte, protože pod vodou má tendenci zhasínat. Pokračujte až k běžícímu pásu, vypněte brzdící pole a za pomocí Force Speed rychle proklouzněte do továrny.

Po skalních výběžcích opatrně seskočte dolů k místu, kde jste naposledy zahlédli Aloru, a připravte se na další souboje s Jedii. Výtah vás vyveze na další pás, kde musíte chytře prolézt složitým mechanismem značkování beden. Elektrizující paprsky se zastaví jen tehdy, když je mezi nimi bedna, proto vyčkejte a s Force Speed ve vhodnou chvíli proskočte skrz.

Za druhou část stroje se dostanete jen pokud vyčkáte na otevření pole pro průjezd bedny a proplížíte se těsně vedle ní. Nyní se opět ukáže Alora. Zabijte jejího ochránce a vylezte na vysoký rám po vaší levici. Abyste doskočili až k Aloře, musíte využít kolem projíždějící plošiny. Počkejte si, až pojede znovu (vyjíždí pokaždé ze stejného místa), vyhoupněte se na ní a ve vhodný okamžik z ní pak přeskočte k Aloře a Roshovi. Nyní se musíte rozhodnout, zda-li zůstanete na Světlé straně Síly anebo Roshe zabijete a v příští úrovni budete Marku Ragnose oživovat. Ať už tak nebo tak, čeká vás pěkný mečový souboj a po něm poslední level.

 24. Korriban
Pokud jste nezůstali na Světlé straně Síly, liší se pro vás tato úroveň jen tím, že budete zabíjet všechny - tedy příslušníky Temné i Světlé strany Síly. V první místnosti zatlačte (Push) tři sochy směrem ke stěně. Rakev sjede dolů a uvolní vám další cestu. Dveře do údolí ještě nejsou otevřené, takže se vydejte opačným směrem. Před druhými zavřenými dveřmi zmáčkněte Force Sense a zatlačte do zdi jenom ty kameny, které vám Force Sense ukáže. Nyní musíte absolvovat dlouhý a nudný průchod až k místu, kde podseknete dvě lana držící jakýsi artefakt a s jeho pádem na zem se vám otevřou ony kýžené dveře na začátku levelu. Vraťte se k nim.

Vyběhněte ven a co nejdříve se zapojte do bojů s Temnými Jedii. Po zkoseném sloupu sjeďte dolů na písek a vydejte se na západ, po cestě potkáte ještě nejméně tři další protivníky. Přeskočte propast na druhou stranu a opatrně doběhněte k velké bráně. Odsud na druhou stranu údolí nepřeskočíte, takže po různých bednách a podobném harampádí opatrně seskákejte dolů a vlezte do pískem napůl zapadlého tunelu. Ten jde překvapivě prolézt a končí u imperiálních výsadků - tedy přesně tam, kde jste ho potřebovali. Odkliďte stráže a vyběhněte po schodišti nahoru do hrobky Marky Ragnose.

Zde hra končí. Pokud jste zůstali na Světlé straně Síly, musíte dvakrát úspěšně porazit Tavion - jestliže jste si zvolili Temnou stranu Síly, budete mít soupeřů víc. Ať už je to ale Tavion nebo Kyle, nic to nemění na věci, že závěrečný duel je spíš třešničkou navrch než zkouškou vašich zkušeností a šermířského umění. Tavion bude mít v ruce kromě meče ještě nebezpečné žezlo plné síly. S ním může buďto udeřit na zem a odhodit vás na stranu (měli byste být schopni rychle vyskočit do vzduchu a vyhnout se tomu) anebo z něj po vás také může „střílet“. To už je horší, takovému druhu útoku se těžko ubrání a ani schovávání se nepomůže.