- Patche

- Čeština
   - Modifikace

Už tady bylo

lidí

Recenze

Každý správný fanda Star Wars si nemůže nechat ujít v pořadí již čtvrtý díl série Jedi Knight s podtitulem Jedi Academy (dále jen JA). Hra se co se grafiky týče příliš od JK II : Jedi Outcast lišit nebude, poněvadž poběží stále na osvědčeném Quake III enginu od id Software. Autoři jen trochu zapracovali na detailnosti krajin.První naprvní pohled viditelnou změnou je možnost vytvořit si hlavního hrdinu Jadena Korra podle vlastních představ. Na výběr máte hned několik ras (viz. položka Rasy), kterým můžete měnit hlavy,trup a nohy. Potom si můžete také vybrat zdali chcete světelný meč,tyč nebo meče dva. Můžete si zvolit rukojeť i barvu čepele.Síla i její účinky zůstávají stejné, ale přibila možnost vylepšovat si mezi misemi buď Sílu Temné nebo Světlé strany vždy o bod (ale pozor, pokud si budete příliš vylepšovat jen Temnou stranu Síly tak se na konci můžete stát i Sithem a naopak, když si zase budete vylepšovat více Světlou stranu tak se stanete Jediem). Zbraně jsou také stejné jako ve dvojce až na pár vyjímek. Ve hře podle všeho má být 26 levelů ve 20 různých lokacích jako je Tatooine,Coruscant a dokonce i Hoth. Novinkou je také možnost výběru levelů. Hra se dělí na několik kapitol z nichž každá má pět levelů a vy si můžete vybrat v jakém pořadí jimy projdete. Stačí projít jen čtyřmi leveli,aby se vám odemkla nová kapitola. Objeví se zde nová vozidla jako Swoopbike (už se těším),Taun Taun (Hmm) a AT-ST známé z JK II také pár nových nepřátel i spojenců a hlavně nové,lepší,hbitější pohyby a útoky světelným mečem. Multiplayer se také moc nezměnil až na dva nové módy Siege a Power Duel (viz. položka Multiplayer). Na výběr je neuvěřitelné množství map a charakterů. Map je 23!!! a charakterů 50!!! + Možnost si vytvořit vlastního :-O. JK II Multiplayer jsem hrál asi tři čtvrtě roku sám jen proti botům (občas po síti s kamarádem) a to tam bylo asi 10 map a 25 charakterů :-). Není co více dodat. Prostě průlomová hra, u které prosedím alespoň do doby než vyjde Jedi Knigth IV nebo SW : Knigts of the Old Republic. Kluci z Lucas Artsu se opravdu snažili. Svědčí o tom i hodnocení nejčtenějšího časopisu o hrách u nás (LEVEL), který ho ohodnotil 8,6 z 10, Což si opravdu už zaslouží pozornost nejen u fanoušků Hvězdných Válek, ale i u obyčejný neznalců.

Rodian